بسیج در وسط میدان مقابله با دشمنان باشد

خبرگزاری بسیج: امام جمعه رودیان گفت: دشمن می‏ خواهد فکر و اندیشه جوان و نوجوان ما را تخریب کند و بسیج باید در وسط میدان با این حربه دشمنان مبارزه و مقابله کند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان،حجت الاسلام و المسلمین عباس معصومی صبح امروز در دیدار شورا و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج نجف اشرف که به مناسبت هفته بسیج مستضعفین و در دفتر امام جمعه شهر رودیان برگزار شد، با خوش آمدگویی و ابراز خرسندی از حضور بسیجیان و تسلیت ایام عزای امام حسین(ع) با اشاره به بسیج گفت: بسیجی شجره طیبه ‏ای است که امام راحل با بهره‏ گیری از قرآن کریم و آیه «واعدو لهم مستطعتم من قوه...»تشکیل داد.

وی افزود: اصل و فلسفه بسیج «ترعبون عدوالله و عدوهم»است که در ابتدای انقلاب دشمن در پی این بود که به هر قیمتی نظام اسلامی را ساقط کند و امام با تیزبینی و دوراندیشی بسیج را تأسیس کرد.

امام جمعه شهر رودیان خاطرنشان کرد: دشمنان در ابتدای انقلاب شخصیت‏ های برجسته ما را ترور کردند، جنگ را تحمیل کردند و صدها هزار نفر از ملت ایران را شهید و جانباز کردند و تحریم‏ ها را علیه ما اعمال کردند تا ما را از پا در آورند.

وی تصریح کرد: دشمنان ما جدایی دین از سیاست را فریاد زدند و از آن هم نتیجه ‏ای نگرفتند و سراغ جنگ نرم رفتند تا مانند آندلس جوانان ما را منحرف و آنها را از کار بیندازند و تلاش آنها بر روی این نکته متمرکز است.

معصومی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون در هر جای این کشور که مشکلی بوده بسیج در میانه میدان حاضر بوده است، افزود: اکنون نیز باید بسیج با توجه به تغییر حرکت دشمنان از جنگ سخت به جنگ نرم با توجه به دشمن‏ شناسی و بصیرت این حمله دشمنان را دفع و ناکام بگذارند.

وی تأکید کرد: دشمن می‏ خواهد فکر و اندیشه جوان و نوجوان ما را تخریب کند و بسیج باید در وسط میدان با این حربه دشمنان مبارزه و مقابله کند.

امام جمعه رودیان افزود: بسیج باید با برنامه‏ های فرهنگی، معرفتی،بصیرتی و مهارتی از جمله همین حلقه های صالحین به رسالت خود در دفاع از انقلاب و اسلام عزیز عمل کند.

وی با بیان اینکه دشمنان تمام تلاش خود را در بحث فرهنگی قرار داده و با ماهواره، اینترنت و فیلم و بازی می‏ خواهند نسل جوان ما را منحرف کنند، گفت: ما نباید بیکار بنشینیم و باید با تمام توان در برابر این هجمه مقابله کنیم و نسل جوان را با دعوت به مسجد که پایگاه اصلی بسیج است از گزند این تیرهای مسموم در امان نگه داریم.

در ابتدای این دیدار فرمانده حوزه مقاومت بسیج نجف اشرف با تشکر از امام جمعه رودیان در قرار دادن این وقت برای بسیجیان به ارائه گزارشی از برنامه‏ های پایگاه‏ های بسیج در سطح شهر و روستاها پرداخت.






برچسب ها : هفته بسیج  ,