همایش اقتدار بسیج با حضور 13هزار بسیجی در شاهرود برگزار می ‏شود

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه شاهرود گفت: همایش اقتدار بسیج با حضور 13هزار نفر از بسیجیان شاهرود برگزار می‏ شود.

عباس مطهری در گفت ‏و گوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان سمنان به مناسبت هفته بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه نهال بسیج اکنون درخت تناوری شده است، اظهار کرد: امروز 34 سال از عمر بسیج می‏گذرد و این شجره طیبه اکنون در خدمت آحاد جامعه است و الگویی برای همه آزادی خواهان جهان است.

وی افزود: امسال در هفته بسیج مستضعفین برنامه‏ های متنوع و مختلفی توسط حوزه‏ها و پایگاه‏ های مقاومت بسیج مساجد و محلات و اقشار مختلف بسیج در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

مطهری تصریح کرد: در این هفته بیش از 200 برنامه مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، معرفتی و بصیرتی اجرا خواهد شد و این شجره طیبه کارکردهای خود را بعد از گذشته 34 سال به نمایش عمومی می ‏گذارد.

وی خاطرنشان کرد: امسال بیش از 200 نفر از فرماندهان پایگاه ‏ها و گردان ‏های عاشورا از شهرستان شاهرود خدمت مقام عظمای ولایت می ‏رسند و این بسیار مبارک است که در آغاز هفته بسیج، بسیجیان علوی و فاطمی این شهرستان به دیدار مولای خود می ‏روند.

مطهری بیان کرد: افتتاح بیمارستان صحرایی شهید افتخاری در منطقه محروم طرود از دیگر برنامه‏ های ما در هفته بسیج است که با همکاری ارگان‏ های مختلف شهرستان در این هفته برپا خواهد شد.

وی با اشاره به اجتماع 13هزار نفری بسیجیان شاهرود در روز 5 آذر ماه گفت: اجتماع 13هزار نفری بسیجیان در روز 5 آذر در شاهرود برنامه ریزی شده که ان شالله با حضور پرشور بسیجیان برپا خواهد شد.

فرمانده سپاه شاهرود اظهار کرد: بیش از 50هزار نفر بسیجی عادی و فعال ثبت در سامانه بسیج در شهرستان شاهرود داریم که معادل یک چهارم کل بسیجیان استان سمنان است و این افتخاری برای ماست.

مطهری با اشاره به برگزاری نمایشگاه ها، مسابقات ورزشی و قرآنی بیان کرد: در این هفته مسابقات قرآن بسیجیان ناحیه ‏ای و مسابقات مختلف ورزشی در سطح ناحیه برگزار می ‏شود.

وی افزود: همایش میقات صالحین نیز از دیگر برنامه‏ های شاخص هفته بسیج شهرستان است که در روز جمعه در میعادگاه ‏های نمازجمعه سطح شهرستان و با حضور حلقه ‏های صالحین برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه شاهرود خاطرنشان کرد: تجلیل از بسیجیان نخبه، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران بسیجی، غبارروبی گلزار شهدا، برپایی نشست‏ های بصیرتی و معرفتی بسیج، برگزاری همایش‏ های گوناگون از دیگر برنامه ‏های این هفته است.

وی با اشاره به غوغاسالاری ‏های اخیر استکبار علیه ملت ایران نیز گفت: ملت ما نشان داده است مرد روزهای سخت است و ان شالله این هفته به دشمنان نشان می‏ دهد آنها نمی‏ توانند با تحریم و تهدید کار خود را پیش ببرند و به فرموده امام خمینی (ره) «استکبار به سرکردگی آمریکا هیچ غلطی نمی ‏تواند بکند».

مطهری افزود: بسیجیان این کشور علوی و فاطمی در هفته بسیج به دشمنان نشان می‏ دهند که مثل همیشه پشت رهبر خود در دفاع از انقلاب اسلامی ثابت قدم و استوار ایستاده اند و پیروزی از آن مستضعفان خواهد بود.






برچسب ها : هفته بسیج  ,