کارشناس سیاسی سپاه شاهرود گفت: با اتحاد و همدلی راه‌های پیشرفت و اعتلای کشور را به سوی فرداهای روشن باز کنیم و این جز با تبعیت از ولایت فقیه میسر نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الله بابامحمدی در گردهمایی بسیجیان پایگاه علی ابن ابیطالب(ع) حوزه مقاومت بسیج نجف اشرف که با حضور بیش از 100 نفر در مسجد روستای قلعه نو خالصه شاهرود برگزار شد، در سخنانی با اشاره به تحولات منطقه‌ای و بین المللی گفت: اقتدار ایران اسلامی به خاطر هدایت این انقلاب به دست ولایت فقیه است و همین هدایت‌ها و رهبری های داعیانه سبب شده که ایران اسلامی بعد از گذشته 35 سال قدرتمند و مقاوم ایستادگی کنند.

وی افزود: کشورهای مختلف منطقه‌ای و بین‌المللی که در آنها انقلابی رخ داده نتوانستند انقلاب خود را در جهتی که دوست داشتن سوق دهند؛ چون رهبری واحد نداشتند و به همین علت شما امروز اوضاع لیبی و مصر را مشاهده می‌کنید.

کارشناس سیاسی سپاه شاهرود تصریح کرد: وجود رهبری در جامعه باعث ثبات آن جامعه و حرکت در مسیر تعالی می‌شود که ما امروز این برکت را در جمهوری اسلامی داریم و باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم.

وی خاطرنشان کرد: اکنون جمهوی اسلامی به عنوان قدرتی تاثیرگذار در منطقه شناخته شد و استکبار جهانی نیز به خوبی به این موضوع واقف است و تلاش می کند این قدرت را مهار و کنترل کند.

بابامحمدی با بیان اینکه خط‌مشی انقلاب مبتنی بر اسلام ناب و بیانات امام و رهبری انقلاب است، گفت: ما برای پیشبرد اهداف متعالی انقلاب باید گوش به فرمان ولایت باشیم و همه باید عملی به این موضوع مهم توجه داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات اقتصادی جهان امروز که گریبان آمریکا را نیز گرفته یک فرایند جهانی است و دنیا باید این دوران را پشت سر بگذارد و منطقه ما نیز با تحولات اتفاق افتاده در حال سپری کردن پیچ تاریخی خود است.

کارشناس سیاسی سپاه شاهرود بیان کرد: نیاز جامعه ما امروز به آرامش است و باید این آرامش را با اتحاد و همدلی همه مردم و مسئولان به وجود آوریم و تلاش کنیم که به هم پاشیدگی دنیا بر ملت ما اثری نداشته باشد.

بابامحمدی تأکید کرد: اکنون ما باید با اتحاد و همدلی راه‌های پیشرفت و اعتلای کشور را به سوی فرداهای روشن باز کنیم و این جز با تبعیت از ولایت فقیه میسر نخواهد شد.






برچسب ها : بسیج مساجد و محلات  ,