بسیج و بسیجیان پرچم‏داران ولایت پذیری در جامعه هستند

خبرگزاری بسیج: معاون فرماندار ویژه شهرستان شاهرود گفت: بسیج و بسیجیان پرچم‏داران ولایت‏پذیری و علم‏داران بصیرت و معرفت در جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، مرتضی معتمد ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته بسیج که با حضور اعضا در سالن جلسات فرمانداری شاهرود تشکیل شد، در سخنانی با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان و گرمیداشت هفته بسیج با تأکید بر برگزاری برنامه‏های مختلف در ایام هفته بسیج اظهار کرد: امام راحل بنیانگذار این شجره طیبه برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی بود و با دوراندیشی و درایت خود مردم را برای دفاع از اسلام و انقلاب وارد صحنه کرد.

وی افزود: اکنون بسیجی که 34 سال از عمر با برکت آن می‏گذرد، الگویی برای همه کشورهای آزادیخواه جهان است و الگوبرداری از بسیج در کشورهای مختلف اسلامی و غیر اسلامی امروز مشهود و مبرهن است.

معاون فرماندار شهرستان شاهرود تصریح کرد: باید همه ارگان‏ها و نهادها تلاش کنند تا برنامه‏هایی شایسته و در خور نام بسیج و بسیجیان در سطح شهرستان برگزار و این هفته مبارک را گرامی بدارند.

معتمد با بیان اینکه بسیجیان علمداران معرفت و بصیرت در جامعه هستند، اظهار کرد: بسیج و بسیجیان مدافعان راستین ولایت و امامت و علمداران بصیرت و معرفت در جامعه امروز ما هستند.

وی بیان کرد: باید تلاش کرد تا فرهنگ متعالی بسیج که برگرفته از فرهنگ ناب اسلام است در کشور فراگیرتر از گذشته شود و این فرهنگ همانطور که گفتیم به دیگر کشورها نیز صادر و جهانی شود.

در این جلسه که با حضور مسئولان ادارات و ارگان‏ها برگزار شد در خصوص هرچه بهتر برگزار شدن برنامه$های هفته بسیج در سطح شهرستان بحث و تبادل نظر شد.






برچسب ها : هفته بسیج  ,