نسخه مناسب چاپارسال به دوستان

مسئول بسیج سازندگی سپاه شاهرود گفت: بیمارستان صحرایی شهید افتخاری به مناسبت هفته بسیج در منطقه محروم طرود برپا می‌شود.

جواد رضوانی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج از استان سمنان در این خصوص اظهار کرد: به مناسبت هفته بسیج مستضعفین بیمارستان صحرایی شهید محمدحسین افتخاری در منطقه محروم طرود شاهرود برپا می‌شود.

وی افزود: این بیمارستان صحرایی با هدف آمادگی یگان‌های امدادی در خدمت‌رسانی در زمان بحرانی مانند سیل، زلزله و حوادث غیرمترقبه و ارزیابی امکانات و خدمت‌رسانی به مناطق محروم برپا می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه شاهرود تصریح کرد: در برپایی این بیمارستان صحرایی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی، بهزیستی، هلال احمر، کمیته امداد امام خمینی(ره) و گروه پدافندهوایی 10 محرم با بسیج سازندگی و بسیج جامعه پزشکی سپاه شاهرود همکاری می‌کنند.

رضوانی خاطرنشان کرد: در این بیمارستان صحرایی بخش‌های داخلی، زنان و زایمان، روانشناسی و روان پزشکی، جراحی، اطفال، بینایی و شنوایی‌سنجی، دندانپزشکی و آزمایشگاه و داروخانه و خدمات پارکلینیکی ارائه خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه شاهرود تأکید کرد: مقدمات برپایی این بیمارستان با نهادهای مسئول طی جلساتی برگزار شده است و دستگاه‌ها آماده برپایی این بیمارستان صحرایی هستند.

رضوانی افزود: این بیمارستان صحرایی که به نام شهید محمدحسین افتخاری یکی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی نامگذاری شده است از 30 آبان تا 4 آذرماه 1392 برپا خواهد شد.






برچسب ها : بسیج سازندگی  ,