فرمانده بسیج اصناف الهادی شاهرود گفت: در زمان کنونی باید بر ولایت امام زمان(عج) و نائب ایشان وفادار باشیم؛ چرا که راه رستگاری و سعادت ما در گرو پیروی از ولایت است و این درس بزرگ از مکتب عاشوراست.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، یحیی حسینی در گردهمایی هیئت منتظران موعود حلقه‏های صالحین پایگاه المهدی(عج) بسیج اصناف الهادی که با حضور بیش از 150 نفر در مسجد سیدالشهدا شهرک گلستان شاهرود برگزار شد، با گرامیداشت ایام عزاداری سالارشهیدان و اصحاب با وفای ایشان با اشاره به درس گرفتن از مکتب عاشورا گفت: سالار شهیدان به ما درس اخلاص، عمل، ایثار، شجاعت و فداکاری آموخت و ما باید پاسدار این مکتب الهی باشیم.

وی افزود: بسیج و فرهنگ آن برگرفته از قیام امام حسین(ع) و آموزه‏های این مکتب رهایی بخش است و فرد فرد ما بسیجیان باید در سخن و رفتار و اعمالمان رهرو حقیقی ایشان باشیم.

حسینی با بیان اینکه اخلاص در عمل در کارها بسیار مهم است، گفت: امام حسین(ع) با اخلاص در عمل خود این فرهنگ را ماندگار کرد و طول تاریخ سرمشق و الگو برای همه آزادی خواهان شد.

فرمانده بسیج اصناف الهادی شاهرود تصریح کرد: در برهه کنونی همه ما باید اخلاص در عمل را سرلوحه کار خود قرار دهیم؛ چرا که تا اخلاص نباشد، عمل ماندگار و تأثیرگذار نخواهد بود.

وی با اشاره به تبعیت از ولایت در راه مستقیم نیز اظهار کرد: اصحاب و یاران سالار شهیدان ذوب در ولایت بودند و هر چه امام حسین(ع) فرمود آنها اطاعت کردند و همین اطاعت آنان از ولایت سبب رستگاری آنها شد.

حسینی افزود: ما نیز در زمان کنونی بر ولایت امام زمان(عج) و نائب ایشان وفادار باشیم؛ چرا که راه رستگاری و سعادت ما در گرو پیروی از ولایت است و این درس بزرگ از مکتب عاشوراست.

فرمانده بسیج اصناف الهادی شاهرود خاطرنشان کرد: بسیج که خود را الگو گرفته از مکتب عاشورا می‏داند؛ باید تابع ولایت باشد و تساهل و تسامح در خود نداشته باشد تا الگویی برای همگان باشد.

وی بیان کرد: دشمنان ما با درک درست شرایط تلاش می‏کنند، مردم را از ولایت جدا کنند و باید ما با پیروی درست از ولایت و ترویج فرهنگ ولایی این خدعه دشمنان را ناکام بگذاریم.

حسینی با تأکید بر برگزاری حلقه‏های صالحین گفت: حلقه‏های صالحین یکی از روش‏های ترویج فرهنگ عاشورا و امام حسین(ع) در جامعه و به خصوص نسل جوان و نوجوان ماست که باید بهره‏برداری درست شود.






برچسب ها : بسیج دانش آموزی  ,